måndag 21 april 2008

Skor 4


Dagens skörd av små men tuffa storlekar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk så många dojjor man trampat ut i sina dar. Å tänk så många steg man har tagit i dessa skor.
Jag kommer ihåg när jag var sex år & jag önskade mej ett par bruna skor i läder med tjock gummisula & ett litet spänne på vristen.Jodå, jag fick dom:O) Det var längesen kan jag lova men det är såna där minnen man aldrig glömmer:) Sen kommer jag ihåg mina första träskor oxå. De var alldeles kritvita i början på ovanlädret. Det var de inte i slutet på deras livstid kan jag ju säga...hehe;) Då var de nedslitna & nedtrampade & hade skiftat till en någon o-identifierbar smutsbrun färg. Nu är ju trällor på modet igen & jag tror att jag ska köpa mej ett par:O)
Ha det så gott!
Kram
Elisabeth

Tesa sa...

Skotemat är hur charmigt som helst, mycket fina bilder!