tisdag 16 juni 2009

Eken Cup 13-16 juni 2009


Då kan man ju tänka sig hur dessa skor såg ut efter ett par dagar på Gubbängsfältet.
Alla hade det inte lika gosigt i tältvärmen.
Några vinnare blev det ju förstås också. Även om jag anser att alla som var på Eken så klart är vinnare på ett eller annat sätt.


Med dessa bilder vill jag önska alla en riktigt härlig sommar eftersom jag i morgon åker till Thassos, Grekland och blir där till i mitten av augusti. Tar kanske och slänger in några bilder och kommentarer där ifrån........Ja vi får se!

/Thomas

3 kommentarer:

Lasse sa...

Harebra Tomas! Gillar verkligen dina bilder. Tröjdragningen är lite klurig att komma undan...hehe
Glad sommar!

Kerstin sa...

Hahahaha. Härliga och leriga bilder...

Judith sa...

Gubbängen som jag gjorde ett besök i en dag på mitt besök i Sthlm.

Önskar dig gott i Grekland.