tisdag 15 september 2009

Kommer jag att hamna där också?


När jag stod och plåtade farbrorn på bänken fick jag frågan av en kvinna om jag inte hade någon moral när det gäller att bara så där rakt upp och ner plåta någon. Och det har jag inte..... Inget kan hindra mig att ta bilder av det jag ser på mina promenader. Självklart är det jag som avgör om jag vill eller inte vill ta en bild. Fast visst frågar jag om jag får ta en bild men det är ju otroligt sällan som jag hinner det. Bilder är ju ögonblick. I alla fall är det de bilderna jag vill ha och gillar mest trots allt.

3 kommentarer:

Rachelle sa...

Vilka fina bilder! Vi hamnar nog alla där förr eller senare ;)

Ja man kan ju fråga sig var personalen håller hus.. Kommunen borde anställa fler fröknar det är då säkert!

Glas och Klorid sa...

Tackar för det....Kanske kan vi sitta där tillsammans?

/T

Glas och Klorid sa...

Och på tal om personal!! Den borgliga kommunen kommer aldrig att skjuta till några pengar till fler "fröknar".

/T