söndag 26 augusti 2012

Vinyl till salu!!


Det skrivs om det svenska sommarvädret som i framtiden ska bli sämre/blötare och då undrar jag bara....Vad då sämre/blötare än vad det är? Och inte tala om alla mygg, knott och förbannade fästingar som finns i vår natur. Nej tacka vet jag sommar vid Medelhavet för där fungerar myggmedlet "Mygga" och inte finns det några fästingar heller.
Så skit på er meteorologer och forskare! Skit vädret är ju redan här sedan många år och inte verkar det som det ska bli någon förändring.

Får börja planera för nästa års utställning på Thassos och vad den ska handla om. Kanske kan det bli bilder av folk från byn eller så något mer udda och spektakulärt, ja det tål att tänka på. Jag har ju ett stort material av nytt och gammalt att välja ifrån.

Från det ena till det andra! Är det någon som har intresse av att köpa lite gamla vinylplattor eller vet någon som är, hör av er jag har en del och funderar allvarligt på att göra mig av med hela gänget.

Vi hörs!


Inga kommentarer: