lördag 30 mars 2013

Påsk i Hammarbyhöjden 2013

 
 
 
Ligger på golvet med en Whisky (12 årig) och myser vid datorn medans Bob Marley pumpar ut sin musik i högtalarna.....Kan för tillfället inte bli bättre! Springer in till Jesper med jämna mellanrum och nallar i hans påskägg han fick av släcktingar idag. I morgon vet jag inte vad som väntar och det känns skönt i relation till ett tidigare ganska förutsägbart liv. 
 
Kanske utforskar jag Hammarbyhöjden med omgivningar med min vän kameran på axeln. Här finns en gömd skatt av miljö och människor som jag längtar att träffa på. Kanske kommer någon av mina vänner förbi på en fika och ni som läser är hjärtligt välkomna, sök bar upp mitt telefonnummer på bloggen eller meddela på "fejjan" att ni kommer så ser jag till att vara hemma.
 
Hasselquistvägen 36 är adressen.  
 
 

         

Inga kommentarer: