tisdag 31 december 2013

Vi går mot ett nytt spännande år och jag är på!!


Nu går tiden och nedräkningen har börjat för det gamla året som jag måste påstå varit lite omvälvande för mig och mina grabbar med fram för allt skilsmässan i fokus.

Men va fan mycket spännande har också hänt och jag har träffat många nya trevliga människor och det ser jag fram emot att fortsätta med under 2014.

Ateljé/verkstad har fått ett lyft och jag har börjat måla igen och det ska jag helt klart fortsätta med också men också komma igång med kopparplåten också. Planera en utställning står på agendan och får se mig om eftermöjliga lokaler.

Är det någon som har något förslag är jag öppen för det och visst kommer det att få mig då att öka takten med att printa.

Så vänner och andra blivande.......Nu kör vi!!

Inga kommentarer: