torsdag 27 februari 2014

Hoodsen februari 2014



Bara Coop, hipsters och nu folkrace............Ja jag undrar vad det ska sluta med i Hoodsen?

Vänster öra är infekterat och när jag besökte doktorn i går sa han att det var den kraftigaste inflammation han sätt på en vuxen. Ja det är ju något att berätta för barnbarnen om de dyker upp någon gång. Fast lite dåligt med sex blir det ju när kroppen ballar ur och får nöja mig med att cykla till jobbet.

Lämnade här om dagen in en cd med lite bilder på Fotografiska som till hösten har planerat en höstsalong för oss andra. Kul grej faktiskt även om några bilder där bara är bonus precis som på Liljevalchs vårsalong där jag också har lämnat in grejer genom åren men dock aldrig blivit antagen. 
Fast när jag sedan går och kollar och ser den uppsjö av skit som antagits tillsammans med geniala saker tänker jag........Bonus för någon annan i alla fall.




Inga kommentarer: