torsdag 31 augusti 2017

En analog bild från förr.....



Funderar på pension när jag promenerar hem från jobbet och känner av ryggen som jag inte riktigt vet om kiropraktorn faktiskt klarar av. Fast va fan jag är optimist till sinnet och tror "det ordnar sig" som Timbuktu sjunger. 

Hämtade bilen från Bilia servicen efter tandhygienisten och kunde konstatera att tänderna var rena men att det var något som inte var okay med de nya bromsklossarna som monterats, ja en av dem verkar ligga på liksom så det luktar metall friktion och fälgen blev varm. Blir att lämna in i morgon för justering. Har som tur är service avtal och det blir fixat som en garanti liksom. 

Volvon ska ju rulla helt enkelt.

Plåtar av en analog bild från tidigt 80-tal på två skatare som jag fotograferade vid Råcksta tunnelbanestation. Grabbarna borde vara i c:a 40-års åldern i dags datum.
Själv har jag aldrig skatat men rullat en hel del rullskridsko och inlines. har ett par som står på hatthyllan i hallen och undrar om dom kommer på fötterna någon gång igen.

Älskar livet!


Inga kommentarer: