torsdag 4 januari 2018

Men inte fan lipar jag för det.



I dagarna är det 5 år sedan jag skilde mig och flyttade till Hammarbyhöjden där tiden står stilla liksom........typ. För utom att folk kommer och går med företrädesvis unga ansikten befolkas hoodsen där jag bor av Coop folk med stora plånböcker och själv börjar jag bli den äldre generationen.

Men inte fan lipar jag för det.

Valåret har ju precis börjat och politiska vildar, uteslutningar och andra avhopp präglar debatten när annat borde vara viktigare som t.ex. BB i landsorten och som i flera år ockuperats i Sollefteå och där man planerar att ha kurser i hur man föder i bil. Vilken jävla orättvisa!! 
Hoppas att det träder fram nya krafter i både debatten och i partipolitiken fram för allt i Vänstern och Miljöpartiet som jag tycker håller på att få kraftig slagsida.

Men inte fan lipar jag för det.



Fast en del "snubbar" vill jag ju inte ha tillbaka i debatten eller i politiken över huvud taget och fler huvuden kommer med största sannolikhet att rulla fram över.

Men inte fan lipar jag för det.





Inga kommentarer: