torsdag 15 september 2011

Oss gamla skolkamrater i mellan.


Träffade min gamla skolkamrat Janne idag..... Ja vi träffas ju ganska ofta i egentligen eftersom vi bor på Magnus Ladulås gatan båda två. Janne bor på Hotellhemmet och jag nere i bostadrätts gettot Södra Station. Det blev ett exemplar av Station Stockholm och jag skäms lite för att jag inte köper den oftare eftersom det är en just tidning och Janne skulle kunna vara min hovleverantör.

Läser i riksorganet DN att Anders Borg med sin bevakning i massmedia till och med är mer populär än Reinfeldt (tunga gubbar) och sist i "poppis-kön" och minst uppmärksammad i massmedia är Handelsministern Eva Björling (vem fan är det) trots att hon har en i mitt tycke tung post med hela import och exportfrågorna på sitt bord.

Mellan dessa individer finns det en massa (drygt 20) stolpskott till regeringsmedlemmar.

2 kommentarer:

louise sa...

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-fredag-1.html#comment

MIN BLOGG ÄR SKYDDAT JUST NU HÄR HAR DU KODEN:

ANVÄNDARNAMN: laakinoiise
LÖSERNORD: louise


Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

Glas och Klorid sa...

Kul!