lördag 17 december 2011


Efter en dubbel dos Stesolid klarade jag i torsdags av den årliga magnetröntgen undersökningen. Ja tänk att ligga i en tub med taket 30 cm ovanför dig utan att kunna eller få röra sig. Jag tycker inte om sånt eller rättare sagt klarar inte av det utan får panik för att inte tala om vad "sånkad" jag var ett par dagar efter. Tänk då dom som käkar sådana där medicamenter varje dag....flera gånger!

Riksorganet DN meddelar att Benny Andersson inte längre vill hänga som porträtt på Arlanda ankomst gång på grund av politikernas beslut rörande Slussen. Va fan har Arlanda i Sigtuna med Slussen att göra? Inte en siffra rätt tycker jag! Fast bevara Slussen är för mig en hjärtesak.

Det skriks "söder bröder glöder" utanför och det betyder att nu är det match i krokarna men jag tycker att dom ska skrika "Årsta bröder glöder" för va fan har Hammarby med Södermalm att göra? Det hörs ju på namnet att klubben hör hemma på andra sidan kanalen och Skanstullsbron, med andra ord på fälten utanför Malmen. Sen får man tycka vad man vill.

Inga kommentarer: