lördag 5 maj 2012

Narcissisten lever sitt eget liv i mig!





Att gå och gå snabbt är min grej helt klart, powerwalk runt Södermalmsön som är 13 kilometer tar mig en timme och femtio minuter och om jag räknar ut så blir det drygt 8 minuter per kilometer. Bra jobbat tycker jag även om jag hela tiden blir förbi sprungen av joggare. Kanske dags att ta steget fullt ut och börja jogga igen efter alla dessa år. Nja får fundera på saken.


Sverige vann mot Norge i Hockey VM och i kväll smäller det mot Tjeckien och jag som älskar hockey stortrivs varje gång Tre Kronor lirar och för familjefriden är det ju tur att vi också har fler TV apparater.


Läser i Riksorganet DN att Barsebäck drabbats av en läcka och att radioaktivt material kommit ut, uj, uj! Kanske är det dags att göra som Japanerna, stänga ner skiten totalt, ja kan dom klara sin industri som är minst lika energikrävande som den svenska trots att dom inte har vattenkraften som vi har. Ja som sagt nu är det hög tid att SLOPA KÄRNKRAFTEN. 



1 kommentar:

Pass4Sure sa...

Awesome blog post i looking forward to reading more. Great blog. and I am so grateful for the blog post. Want more. thanks.