fredag 13 september 2013

Ragga upp mig!!





Sommaren fortsätter in i september och verkar aldrig ta slut, just så som jag alltid önskar mig efter en solig och varm tid på Thassos. Cykeln har fått jobba hårt i två månader och kondition och benmuskler bär frukt!!

I Norge väljer enligt kännare Norrmännen en ny konservativ och högborglig regering på grund av att man vill testa något nytt och inte som brukligt av missnöje. Konstiga människor som inte tar saken på allvar utan leker med framtiden i stället för att ytterligare säkra upp sin välfärd.

Att som man vara drivande, uppvaktande och med hatten i handen styra och ställa är inte min melodi och har aldrig varit och kommer aldrig heller att bli och det har också kostat mig ett  23 årigt äktenskap men med eftertanke var det värt det.........Jag vill bli uppvaktad och inte stereotypt mansrollsmässigt bara leverera utan att få. Hårda ord men det är ju låsningar i könsrollerna som slår undan benen på de sanna jagen.





Inga kommentarer: