söndag 13 april 2014

Glad Påsk mamma!


Tog en tur till Haga norra kyrkogård och rensade, tvättade stenen och tände två ljus. Bestämde i år att inte betala gravvården utan sköta det själv eftersom jag inte tycker det görs något annat än att klippa gräsmattan runt gravarna. Ja då kan jag ju göra det själv och så kommer jag dit oftare, två flugor i en smäll och så blir det billigare......Kanske?

Solen tittar äntligen fram och Grekland närmar sig med stormsteg och jag funderar på om det kan bli någon utställning på ön i år. Ska det bli printar eller projektor visning??

Måste nog uppdatera bilförsäkringen eftersom jag nog färdas betydligt längre än vad jag har i mil per år, Grekland tur och retur plus milen hemma under vintern. Ja, ja det blir ju en del c:a 600 mil drygt fram och tillbaka. I år blir det nog att ta turen själv utan sällskap av någon, spännande faktiskt.



Inga kommentarer: