fredag 12 juli 2013

Grekland 2013



Att få känna vattnet smeka min kropp och samtidigt titta ner mot havets botten och kanske få se en bläckfisk eller på farligt avstånd glida förbi en sjöborre. Ja då trivs jag som bäst och tid och rum upphävs och nästan inget kan få mig till strandens varma grus eller sand.

I går var vi inne en stund i Limenaria och jag träffade en kille som jonglerade med eld och jag fick några bilder och jag hoppas stöta på honom igen för jag vill ta fler. Fan vad häftigt helt enkelt.

 
 
 
Tiden står stilla här fast just tiden går så fort och jag har förlorat mig i tid och rum, vet knappt vilken dag det är. Det är bara tur att jag skrivit in påminnelser i mobilens kalender som påpassligt piper till när det ska hända något eller jag måste komma ihåg saker. Tack mobben som tar mig tillbaka till verkligheten lite då och då annars skulle jag vara "lost"! 


Inga kommentarer: