lördag 21 november 2009

Face art 09


Kanske kommer jag att utveckla det här till ett projekt men det får bli nästa år. Jag ska opereras om några veckor.....en stor jävla magkirurgiskt ingrepp vilket kommer när jag är hopsydd igen betyda att jag har en påse (Stomi) på magen. Overkligt så det förslår och jag balanserar helatiden på oron och skräckens egg. JA, jag är inte så lugn som det ser ut eller verkar. Kan för tillfället bara glädjas åt att familjen finns och stöttar mig till 120 och att cancern inte hade spritt sig utan bara fanns på det aktuella stället.

1 kommentar:

jessica sa...

Hej !

Ville bara säga att ja vet hur jäkla tufft du har de just nu men de kommer bli så jäkla bra med :)
Du får höra av dig när du vill och fråga vad som helst eller bara tycka att allt är jävligt.

Tänker på dig