onsdag 12 oktober 2011

Haltar fram......






Det är inte lätt att när jag fortfarande tror att jag är tonåring och ger mig ut på handbollsplan med Bolton Boysen. Kom igår hem hårt lindad runt stöd (vänster) benets lår efter en muskelbristning och har idag fått bita ihop när smärtan givit sig till känna. Fan man skulle vara proffs med rehab på spa med vattengympa, massage och allt annat "gött" som hör till när de stora grabbarna förolyckats. Ja då säger någon att "lägg av nu med det där....Du är ju ingen ungdom längre! Men då tänker jag bara att sånt händer ju i var och varannan match och dom ska ju var tränade till max. Hmm! Man kan ju undra, är dom det? Nä man lever ju bara en gång och då tycker jag att jag ska få ha kul även om det blir ett eller annat avbrott i kariären, he, he!

Inga kommentarer: