söndag 15 februari 2015

Söndag i hoodsen igen.



Söndag i hoodsen och jag tvättar, ja man kan ju säga att alla kläder ligger i tvättsäcken för legitimerandet av ett självporträtt utan kläder. Skämt å sido så inte fan behöver jag något att skylla på inte utan bjuder självgott på mig själv bara.

Kanske bättre att visa bilder på sig själv än att göra karikatyrer på gudar och hundar även om storebror på nätet inte gillar men vem bryr sig?

Tog en tur med Volvon till IKEA i solens sken för att köpa några ramar, fick två 30x40 för under hundralappen och bra kvalitet är det på dem också. Nån kanske tycker att jag ska hos ramgubben men då får jag ju betala fyra, fem gånger mer och så får jag inte den list jag vill ändå. Jag gillar IKEA!!

Började efter mycket om och men skära i linoleum i helgen efter att gått i funderingarna ett tag och det blev en liten bild av en gammal skiss/ide av en vikingabåt.




Tvättstugan kallar, slalom på TV, tungan ömmar (lite), ja jag börjar väl bli till åren men du säger att jag är magisk och det känns bra för det vill jag vara. Magin lockas ju fram liksom förtrollning finns.







Inga kommentarer: