söndag 1 februari 2015

En söndag i februari 2015



Halshugga gisslan är en modig manifestation och ganska medeltida i sitt uttryck och jag undrar vad de tänker på eftersom jag faktiskt inte fattar. Varför inte skapa relationer på ett vanligt och mänskligt sätt och på det viset försöka övertyga om vad som egentligen borde vara rätt och gälla som norm.

Jag gillar dig!!

Var på Fotografiska och blev inte imponerad av var sig Adi Nes eller Herb Ritter. Där emot stack Christian Åslund och den fantastiske Jimmy Nelson ut och gjorde starkt intryck på mig. Så jävla bra och bland det bästa jag sätt på länge.

Jag gillar dig!!

Vänstervindarna blåser in i Europa och tar med majoritet makten med folkets hjälp i fler länder, ja vi får hålla koll vad som händer och förhoppningsvis kommer vi inte att bli besvikna. Pratade med en vän i Grekland och hon såg med glädje och tillförsikt fram emot den närmsta framtiden. Jag längtar efter att få skåla med mina vänner i byn nere på Thassos.

På TV:n som jag slö lyssnar på pratar man om Tjuvmördandet av elefanter och noshörningar i Kenya, Kamerun och andra ställen i Afrika bara för att dumhuvuden/puckon/impotenta i fram för allt Asien ska kunna bota sjukdomar. Som sagt jävla puckon, har dom aldrig hört talas om antibiotika.






Inga kommentarer: