fredag 23 januari 2015

Drömmen kan bli sann.....



Kvällen går mot natt och Stockholm har -6 och nu fryser nog många under broarna medans andra gör en eller annan after-ski......... typ. Ja det lyser fortfarande uppe på Hammarbybacken.

Minns när jag som tonåring åkte miniskidor, såna där i hårdplast och remmar utan några som helst kanter på i nån jävla backe vid Liljeholmen rakt ner mot Trekantssjön. Blev inte många åk och kom fan aldrig ner på fötterna men klarade mig hel och levande. Inte konstigt att jag sedan aldrig valde skidor på friluftsdagarna, bränd liksom.

Dricker en glögg just nu och tänker på om gamla kärlekar eller äktenskap gick att panta och man kunde få lite återbäring i nuet liksom. Alla behöver vi närhet, galenskap, knulla och bara friskvård i största allmänhet och jag behöver dig.

Vill du gå en promenad med mig och upptäcka att vi har det och sen ta ett glas vin på närmsta bästa lokal och sedan hand i hand flanera hem och älska utan att tveka.


Inga kommentarer: