fredag 2 januari 2015

Inga nyårs löften här.




Det snackas mycket om nyårslöften som vanligt och ett hade kunnat varit att rösta rätt men nu blev det inte så och jag har inga löften som vanligt, ja det blir ju som det blir ändå.

Tog en härlig promenad runt Årstaviken idag och mötte inte så många trots att vädret var både milt och skönt så inte fan var det någon rusch på nyårslöftande hurtbullar inte men dom jobbade väl. 
Kanske ska jag ta turen runt hela Södermalm i morgon och kolla läget för då kommer det att vara gott om folk på banan, ja om vädret tillåter alltså.

En sak jag bestämt är att plåta mer analogt i år och försöka göra ett gäng linoleum bilder. Har ett antal skisser och idéer så något ska det få bli.

Att träffa mina vänner lite oftare är också en tanke jag har och jag utmanar er att slå följe så vi ses lite mer frekvent på bira och andra aktiviteter. Fan jag vet ju vad dålig jag är på`t och man kan helt enkelt bara bli bättre. 

Ja innan det blir dags för gravöl alltså!!

Kärleken kommer, kärleken går, Äh! Vilken förbannat skitsnack! 

Kom närmare, knulla mer och se till att må gott så länge det funkar och känns bra gott folk och jag ska försöka dra mitt strå till stacken.

Inga kommentarer: