torsdag 22 januari 2015

"ja se de snöar"



Snön hänger tungt på träden utanför mitt balkongfönster och bilen syns knappt under snön som fallit idag. 

Idag välsignade tandläkaren min mig med en ny tand och sa att den kommer att vara det sist som "pajjar" i mitt liv och kropp, stål och porslin. Blir tvungen att tugga grus för att något ska hända.
Frågade inte vad det skulle kosta utan får snällt vänta på fakturan, suck suck! Men ska jag vara en reservdels gubbe får jag gilla läget helt enkelt.

Kramens dag har passerat och inte fick jag någon förutom på nätet, men det är fusk och jag saknar helt klart närhet. Som någon skrev "jag är inte bara kåt" utan behöver mer. Så var är du?

Fick post från postkodslotteriet idag och dom grattade mig till vinsten i stora bokstäver, tvungen att hämta brillorna och upptäckte senare i texten att jag vunnit 160 spänn..............Stort!! Ja det blir ju en flaska gott vin om inte annat.

Ja jag är ju inte bara kåt..................Nästan.



Inga kommentarer: