söndag 31 maj 2009

Monday bloody, bloody monday!


Här visar jag ännu ett självporträtt ur serien "ute i naturen" som den här gången går i gråskalor. Är nöjd och glad för att det i morgon är en dag närmare semester och med det slut på mitt nuvarande jobb. Ser verkligen fram emot att börja mitt nya/gamla arbete...........Ja jag har ju arbetat där förut och nu vill man ha mig tillbaka vilket känns hur bra som helst. Det ska bli så otroligt kul att arbeta som pedagog för mindre barn igen. Kul, kul!

4 kommentarer:

Hon med klackarna sa...

Semester ska inte alls bli dumt! å då försvinner du ner till Grekland å fotar en massa fina greklandsbilder ;o) Som jag sen hoppas att du visar på bloggen!

Glas och Klorid sa...

Självklart blir det en visning av bilder på galleriet senare i augusti när jag är tillbaka. Ska ju vara där i 8 veckor så något ska det nog bli...Hi, hi.

Lasse sa...

önskar dig en bra semester. Skönt att du ser fram emot ditt nya/gamla arbete. Hade förstås hoppats att du skulle ha hand om en lite mindre Lodenius till hösten, du har alltid varit så fin med Nelson, men förstår att du vill vidare. Tack för den här tiden, bra kämpat!

Glas och Klorid sa...

Tack Lasse det värmer! Det finns ju så många goa och bra föräldrar och du ska vet att du är en av dom.
/Thomas