onsdag 20 maj 2009

Mord i sinnet!


I morse smällde något pucko en bomb på Södra Stations området. Närmare bestämt på Fatburs Kvarnsgatan som bara ligger ett stenkast ifrån där jag bor. Jag sov som en stock och hörde förstås inte ett ljud. För några månader sedan var det någon som blev skjuten på gatan i kvarteret brevid där jag bor och jag hörde inget då heller. Antingen sover jag djupt och bra eller så tassar "buset" och det som smäller, smäller högst i masmedia. Undrar bara i mitt stilla sinne vad som ska få mig att vakna?

1 kommentar:

Hon med klackarna sa...

Oj då, vilka farliga trakter du bor i!
Här laddas det drivrutiner för fullt! ;o) Tror att jag börjar se slutet på det nu iaf.. Ska kolla igenom alla små inställningar som jag får göra manuellt åxå, tror att felet just nu finns där..