onsdag 13 maj 2009

Nu har ni "skitit i det blå skåpet"


Kvävd och illa behandlad av en obegriplig subkultur på mitt nuvarande arbete i klass har jag sökt ett nytt jobb. Ja jag har fått ett nytt ska jag säga. Börjar där i augusti och det ska bli jättekul. Ska bli fantastiskt skönt att slippa de individer som gör och gjort livet surt och som själva inte fattar att de gör sina barn en björntjänst med sitt "mano beteende". Nu ska det i ärlighetens namn sägas att det bara rör sig om ett fåtal av föräldrarna men nu har jag fått nog. Som förälder och pedagog tycker jag faktiskt att jag vet vad jag pratar om. Så lycka till ni som ska fortsätta och den som ska ta över efter mig för snart hoppar jag av och tar en härlig semester i Grekland där vi har vårt sommarhus.

1 kommentar:

Tesa sa...

Grattis till nya jobbet! Hoppas du ska trivas.