onsdag 7 mars 2012

Law and order!



Efter dagens besök på Ersta sjukhus och träff med min bästa kirurg Marit som meddelade mig efter undersökningen att det som gjorde ont i min buk med största sannolikhet var en inflammation i en tarmficka känner jag mig lättad och lugn igen.

Man/jag blev ju lite nervös eftersom jag tidigare ju opererat bort lite cancer och ändrat om lite bland tarmarna men det tillåter jag mig att bli och kanske skulle fler killar kolla sig lite tidigare/oftare. Ja ni tjejer är faktisk bättre på det!

Läste i Riksorganet DN att High chaparall hade uppstått nere vid Birger Jarlsgatan i går med många avlossade skott från lagens långa arm och buset.....Jihaaaa!

Fick också läsa om att konstpriserna (ja konst å konst) skjuter iväg till fantasisummor på auktionshusen samtidigt som den i mitt tycke intressanta bildkonsten håller på att dö ut. Se bara på all spännande fotografi, grafik, skulptur och måleri som bara drunknar i den stora tsunamin av spekulativ skit av just Murakami och Hirst som DN skriver om och jag håller med.

Köp min bok vet ja! Köp Micke Bergs böcker! Köp grafik! Börja knåda lera! Gå en akvarellkurs! Skit på er konst spekulanter! Bygg om Bukowskis till rock klubb!

Inga kommentarer: