söndag 18 mars 2012

Smått och gott på vägen.




En dag i handbollen tecken! Först fick vi ett samtal från hallen att det inte kommit någon domare och yngsta som dömmer fick uppdraget att hjälpa till.
Sedan färd hem för att äta lite lunch för att sedan ta oss ner till Skanstullshallen igen för att kolla IK Boltons A-lag spela av sista matchen för säsongen som klara serievinnare i Div 3 med vinst siffrorna 43 - 29 mot ett chanslöst Tyresö.
Efter den matchen var det yngsta (p 97) tur att spela match mot Huddinge HK vilket blev en tuff och spännande match. Slutade dock med vinst till Huddinge med 5 bollar men killarna i Bolton är inte långt efter.
Under tiden har min äldsta kille varit iväg och dömt handboll han också fast på en högre nivå.....Ja han är i mitt tycke väldigt duktig och jag hoppas han till nästa säsong får ta klivet ytterligare upp i seriesystemet.

Mycket handboll alltså!!

Men medans andra föräldrar har ångest och oroar sig förtvivlade över vad deras ungar gör och inte gör av sina liv så måste jag påstå att jag känner mig trygg och stolt med att veta vad mina killar gör på sin fritid. Så killar! Tack för den här helgen.

Inga kommentarer: