lördag 24 augusti 2013

Köksfläkten susar!!



Lagar till lite mat så här lite sent på dan efter att helt enkelt glömt bort att äta och undrar i mitt stilla sinne om det är minnet som spökar eller om jag bara är en sådan kille?
Har suttit en stor del av dan och arbetat med en verksamhetsplan för förskolan och tiden har bara runnit iväg trots att jag också besökt Sickla för att köpa några tråd lås till persiennerna, ja de där man snurrar fast linan i.

Ja så kan livet i lugna "hoodsen" i Hammarbyhöjden, Sverige te sig samtidigt som man nervgasar ihjäl män, kvinnor och barn i Syrien och världen kan bara se på medans Ryssland ger sitt veto och till folkmord! 
Jävla tid vi lever i! Och jag tycker faktiskt att kan jag reflektera så borde ju EU och FN reagera ännu starkare.

Fan jag tar en öl till maten och sjunker ner i soffan och det får bli min lördag i "hoodsen" eftersom jag inte har någon lust att göra något åt saken.

Inga kommentarer: