onsdag 16 juli 2014

New order!!

Att vara udda är inte soft i vår puritanska värd och vem fan är det som bestämmer gränserna för vad som är och inte är. Jag bestämmer i alla fall vad jag vill och inte vill visa medans potatisen kokar och köttet marineras.



Granaterna landar bland oskyldiga barn och kvinnor i Gaza och nån vettvillig terrorist (enligt Aftonbladet) skjuter skarpt i centrala Aten och den sörjan får jag lust att byta skepnad och visa den nakna sanningen. Kanske blir någon irriterad eller får onda ögat men vad betyder det när det händer sånt som jag ser på nyheterna eller läser om i nyhets media etern. 


Och som grädden på moset är en av de stora oros nyheterna hemma i Sverige att "tittarna flyr Allsång på Skansen". 

Shit happens eller what the heck


Så gott folk, titta på mina bilder i stället.........


Inga kommentarer: