tisdag 16 december 2014

Batmanstenen



I morgon fyller jag som född 1956 år och vi i denna gyllene generation blir 58 "bast" och just nu önskar jag att främlings fientliga, rasistiska, fascistiska, nazistiska värderingar och människor bara gick upp i rök. Det är många hemlösa Romer, missbrukare och som fryser i Stockholm nu och jag sitter i värmen hemma och "muttrar" som min yngsta kille säger, ja fan man börjar bli gammal. 

Behöver knulla mera som Micke Berg brukar säga och inte ha så förbannat dåligt samvete för jag gör ju så gott jag kan faktiskt. 

Jag cyklar med ny lampa och kan fortfarande hjula, Svenska damhandbollslaget spelar EM och vi närmar oss jul med marken bar. Kolatårtan är klar för att smeka medarbetarnas gommar i morgon, ja en tradition när man fyller år på min arbetsplats är att baka något.

Nä nu tar jag ett glas vin och skit på er alla SD folk!


1 kommentar:

Anonym sa...

Instämmer! Kan inte bara Batman komma och rensa upp i vårt eget lilla Gotham City. // Skotten