söndag 28 december 2014

Lite service




Söndag och läge för lite service i både tvättstugan och på cykeln eftersom jag går mot en ny arbetsdag i morgon.

Pulsen har lagt sig till ro efter gårdagens samlade uttalande från maktens korridorer av regeringen och alliansen. Ja den som lever får väl se vad som komma ska.

Kallt i Stockholm nu.

Om några dagar går vi över tröskeln till ett nytt år och jag undrar stilla vad som ska följa i 2014´s fotspår. Nya avdragsregler eller avskaffande av dem helt för alla som pensionssparar och kanske måste jag styra upp med banken. Ja vilka problem vi har som kan ha problem....eller?

Jag bidar min tid med att ta bilder på detaljer av mitt hem och lägger dem i en mapp på Facebook som många kanske undrar varför man håller på med.
Varför gör jag inte böcker eller engagerar mig utställnings svängen och ja varför gör jag inte det?

Kallt i Stockholm nu.

Inga kommentarer: