lördag 21 mars 2015

En gång för länge sedan






Tog mig en tur med Volvon till Bobesund där jag inte har varit på drygt 25 år trots att jag bodde där ett halvår på sent 80-tal. Vackert var det som jag kom ihåg och hästarna var fortfarande där och njöt av solen.
Min gamla bostad hade blivit vandrarhem och konferens ställe och det var kul att besöka efter så lång tid.

Magen spökar och jag får dåliga vibbar fast det antagligen bara är tarmarna som bråkar lite. Kanske för många dåliga vanor och stressigt liv, ja vad vet jag?

Ett jävla skjutande på gator och torg i vårt avlånga land, rena rama High Chaparall har det blivit även om de som är inblandade oftast inte har helt rent mjöl i påsen om man säger så. Fast det försvarar ju inte utvecklingen i alla fall.
Men rent mjöl i påsen har inte jag heller alltid haft så nu får man huka sig.







Inga kommentarer: