tisdag 1 december 2009

Strålnings dag 2



I morse tidigt gjorde jag min andra strålning, det är "dropp in" på sös så det var bar att glida upp och lägga sig. På första gången jag var där och röntgade mig för att personalen skulle kunna sätta strålningen exakt blev jag tatuerad......Ja du läser rätt, små prickar tatuerades in på tre ställen för att kalibrera strålarna. Skojade med sköterskan som gjorde det och frågade om hon inte kunde göra något roligt.........Men tyvärr sa hon "jag är inte så duktig på sånt" så det fick bli små prickar som du kan se om du förstorar bilderna. Stomin kommer för övrigt att bli placerad ungefär någonstans mellan ring och lillfingret på den nedersta bilden.

2 kommentarer:

Julia sa...

SV: Jaha vad intressant! Tyckte videoklippet var väldigt intressant.. Jag liksom fastnade!

Glas och Klorid sa...

Ja det finns ingen motsvarighet i nuet.......Trots att det finn provokationer som att simulera psykbryt eller rasera miljö. Kanske har jag blivit gammal men Puss gänget var lättare att förstå........Vi levde liksom i den värkligheten då och gör det fortfarande. Leve konsten!

/T